کامپیوتر و جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

دانلود جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

کامپیوتر و جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

دانلود جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

برنامه نویسی پورت موازی(LPT)

در سایت های مختلف کدهایی را به زبان های مختلف می توانید پیدا کنید که به برنامه نویسی پورت موازی می پردازند. من در سال 1378 وقتی پروژه ی لیسانسم رو می نوشتم، یک DLL به زبان VC++ ایجاد کردم و در زبان ویژوال بیسیک با استفاده از توابع آن به برنامه نویسی پورت موازی پرداختم.

اما وقتی می خواستم این مطالب را مرور کنم و برای دانشجویان در آزمدار واسط توضیح بدهم به هر سایتی که مراجعه می کردم با روش های قدیمی مثل برنامه نویسی با زبان C در داس مواجه می شدم  یا با روش های پیچیده تری مثل زبان #C .

بنابراین به یک سایت خارجی مراجعه کردم و با دانلود یک DLL آن را در وِِِیژوال بیسیک بکار گرفتم.

در لینک زیر به صورت مرحله به مرحله با برنامه نویسی پورت موازی در وِیژوال بیسیک آشنا می شوید.

دانلود PDF برنامه نویسی پورت موازی


تذکر: برای برنامه نویسی پورت ِ موازی و استفاده از  PDF فوق نیاز به یک فایل کتابخانه ای DLL  دارید که از آدرس زیر می توانید آن را دانلود کنید:


دانلود فایل DllPort.dll

نظرات 1 + ارسال نظر
م . ع پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام مرسی از زحمتی که کشیدید چه خوب برنامه نویسی روی پورت usb هم میگذاشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد